20090604

Thick Face

Just listen a song from Simmy's blog
named 厚脸皮

here's the lyrics

最近我变得很奇怪
而谁都看不出来
希望你不要被吓坏
当有一天我坦白
十八岁的天空吹起暖暖的风
融化了那冬季
那一年的疯狂定格在合照里
你的笑容给我无限勇气

别笑我厚脸皮向你告白
知道不容易所以更要努力
爱你怎么会怕累
一直给谁怕谁

厚脸皮向你告白
像逆风飞行但我全心全意
或许我们都期待这份爱
有你在呼吸都精彩

Rap:只想说 我喜欢你 不知不觉爱上你
对不起 别生气 一直没有告诉你只想说 我喜欢
你给我一个机会让我们在一起 陪伴你 保护你

如果你明白我的爱 你不会不理睬
我是个勇敢的男孩
偶尔傻的很可爱 不害怕失败

It remind me something
YEAH~it really remind me that I confess with a guy when I'm 18
LOL

this post just...
~SAJA~
to update my blog ^O^

BTW,suddenly found that there's a follower for my blog
O.O
who is she/he??

No comments: